Strategie: AWEA – Asociatia Americana de Energie Eoliana

Un exemplu de pragmatism american oferit de Asociatia Americana de Energie Eoliana – AWEA

logo aweaIn prima jumatate a anului 2007, AWEA (American Wind Energy Association)- care sprijina interesele celor implicati in productia de energie regenerabila a cheltuit 384 de mii $ in activitati de lobby, vizand impunerea unei cote obligatorii de energie regenerabila pentru companiile private de utilitati din energie.

Rezultatul a fost unul pozitiv Camera Reprezentantilor (echivalentul Camerei Deputailor) votand ca o cota de 15% sa provina din energie regenerabila.

Dupa campania de lobby, urmeaza in a 2-a jumatate a anului o campanie de implicare si responsabilizare a oamenilor de rand asupra proiectului. Totul foarte calculat, totul orientat catre actiune din partea consumatorilor si atragerea lor de partea cauzei energiei verzi. Comunicare integrata, TV, radio, presa, internet. Toate indeamna la implicare, contactarea autoritatilor locale, luarea de atitudine. 

Un exemplu bun de urmat!

Spotul tv:

si executiile pe print (click pt download)

awea print 1       awea print 2

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: