despre Green Report

Incep sa apara si la noi proiecte serioase de media in zona eco/green/dezvoltare sustenabila. Mi se pare foarte important ca acest sector mai larg (din care fac parte si energiile regenerabile) sa aiba surse de informare credibile, jurnalisti care sa cunoasca domeniul, strategii de comunicare si educare a publicului si popularizare a diverselor teme din domeniu.

Unul dintre proiectele pe care le urmaresc de ceva timp si ma bucur ca evolueaza in bine este Green Report:

– Din cate am vazut este atat o revista tiparita (si pdf) cat si una on-line, primul numar a iesit in februarie 2007

– Nu am vazut decat din pdf-uri. La prima vedere e promitatoare chiar daca sunt multe de imbunatatit.

– Un alt lucru bun, echipa redactionala care creste de la numar la numar

– Am vazut ca au si abonamente 45 euro+TVA / 12 numere adica aprox 15 RON/editie. Mai scump decat orice alta revista glossy de pe piata! (asta e un lucru rau:))

– Reclame care promoveaza initiative ecologice si companii energetice – Carpatcement, E-on, ABB, o casa de avocatura specializata in domeniul energiei regenerabile dar si multe reclame la camioane/remorci/bmw-uri care nu au in mod normal ce cauta intr-o astfel de revista. Asteptam eventual Toyota si Honda cu motoare hibride!

– Proiectul este coordonat de Raluca Fiser – stiu ca tot ea edita/editeaza o revista germanofila, Debizz (de aici si Green Bizz). Afinitatile germane pot sa ajute proiectul. Reclamele la camioane si dezapezitoare, nu!

Pana de curand site-ul arata destul de prost, dar acum a primit un face-lift interesant:

– stiri in timp real,

– Green Bizz – director de companii (inca nu exista nici una inregistrata, dar sunt sigur ca vor aparea)

– Green Jobs – aici chiar sunt vreo 2-3 anunturi.

Per ansamblu e de bine si ramane de urmarit si pe viitor. Voi ce ziceti?

2 Răspunsuri

  1. Un rahat facut pe bani multi, scosi in special de la Coca Cola, pe relatii ” personale”. fara ISSN,fara cod de bare fara a se sti tirajul, o spalatura de bani.
    mai nou apare si un ONG tot la germanofililor, directionat pe primaria capitalei.
    Numai pentru proiectul monstrii nepasarii noastre au incasat cate 50 000 de euro +TVA de la „cei care-i iubesc”. Gura lumii zice ca 50% au avut marsarier…
    Foame mare fratilor!

  2. Si toata aceasta smecherie se face atata timp cat expertii de mediu nu sunt in stare sa gaseasca o finantare pentru o brosura. dar nu Green report sunt singurii , mai sunt unii Ecologica parca, care incaseaza bani in prostie din reclame si nu sunt nici ei din domeniu.
    Expertii sunt cei care ar trebui sprijiniti pentru a scoate o revista de mediu adevarata!!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: