Ce se cauta pe internet

Pana cand Google trends se va rafina suficient cat sa dea si rezultate din Romania, am descoperit un instrument pe Trafic.ro care iti permite sa vezi de cate ori s-a cautat un anumit cuvant in ultima saptamana.

(Nu-mi este foarte clar unde s-au cautat dar presupun ca prin trafic.ro – daca este altfel va rog sa-mi spuneti). .

Am vrut sa vad termenii uzuali din zona energiilor regenerabile cat de des sunt folositi si gasiti mai jos rezultatele (cifrele reprezinta numarul de cautari din ultima saptamana).

energie eoliana – 640
turbine eoliene – 200
centrale eoliene – 400

panouri solare – 4000
energie solara – 350

biogaz – 25
biomasa – 32

energie alternativa – 260
energie regenerabila – 32
energie verde – 56

energie neconventionala – 121

Asadar de departe panourile solare sunt cele mai cautate pe internet, banuiesc ca prin prisma dezvoltarii sectorului imobiliar si al caracterului mai de masa al subiectului. Interesant si ca in zona eoliana se foloseste atat energie eoliana dar si centrale eoliene.

Voi incerca sa actualizez din cand in cand rezultatele acestor cautari. Lista termenilor e deschisa.

2 Răspunsuri

  1. Ma numesc Silaghi Vasile,sunt posesorul unui brevet de inventie medaliat cu bronz la Geneva 2004 (www wonderpot.com) Avand in vedere necesitatea tot mai stringenta a produceri energiei ecologice,am inceput sa dau curs unei idei in acest sens.Idea se refera la modificarea unei turbine eoliene intro turbina hidro propulsata de apa,functionand pe principiul turbinei eoliene.Astfel turbina functioneaza 24 din 24 cu o forta dezece ori mai mare fata de turbina eoliana Datorita lipsei banilor ,pentru producerea unui prototip sunt nevoit sa apelez la un investitor ,pe care sa il conving sa investeasca in proiectul meu,prin cesionarea unor procente din brevet Vasile.Silaghi@yahoo.com

  2. Domnule Silaghi,eu nu am brevetat nici o idee pana acum.Am citit ca aveti deja un brevet de inventie;va rog,daca se poate,sa-mi spuneti si mie cum ati obtinut brevetul deoarece eu am cautat pe net si am constatat ca sunt o gramada de formulare de completat.Nu sunt absurd sa cred ca pe baza unei singure „hartii”se obtine un brevet,dar nu stiu pasii ce trebuie parcursi.Am unele idei in domeniul obtinerii de energie”verde”,adica de energie electrica si mecanica folosind miscarile apei si aerului.In privinta inventiei dumneavoastra,voi incerca sa o promovez dar nu stiu anumite date cat de cat pentru a o expune.Eu inca mai lucrez in domeniul prestarilor de servicii(desi de meserie sunt electrician),am 52 de ani.Adresa de mail stanculescucostel@yahoo.com

Lasă un răspuns

